donderdag 10 mei 2012

Baby tuinbroek

Hallo allemaal,
Daar is hij dan.......
Mijn eerste gemaakte baby tuinbroekje. 

Voorkant  

Achterkant

Ik heb de maten van het patroon iets aangepast, het gehele patroon past op a4 papier.
Heb de thuinbroek opgepimp met screp papier en een schattig plaatje van Winny the Pooh.
Voor de knopen heb ik splitpennen gebruikt, de gesp heb ik ingekleurd met grijs potlood.
Ook heb ik wat stickters gebruikt.  


Ik heb dit schattig thuinbroek patroon bij http://jacquelinepresentje.blogspot.com weg
Met dank aan Jacueline, bedankt!!!

Crea groet Mariska





3 opmerkingen:

  1. Hoi Mariska,

    Altijd leuk om 1 van mijn creaties te zien bij een ander en hoe zij het heeft gemaakt. Erg leuk scrap papier! Misschien een tip voor de volgende keer: neem een A4 scrapvel en lijm het uitgeknipte broekje op de achterkant van het scrapvel. Hierdoor komt de mooie kant van het scrapvel aan de buitenkant. Daarna knip je het teveel van het scrapvel weg (dus langs het karton van het broekje)
    Succes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jaqueline,
    Leuk dat je er even een ractie op hebt gegeven.

    Inderdaad daar heb je gelijk in, maar had niet meer a4 formaat scrap papier.
    Dank je,dan kan ik de volgende keer als ik het tuinbroekje nog eens ga maken toepassen.

    Gr Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW Mariska schattige baby kaart en model ook dat tuinbroekje.
    Mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen